Κυριακή 3 Φεβρουαρίου 2008

Ποιοι απειλούν τα "παιδιά του '83"


Ένα από τα μεγαλύτερα πειράματα όλων των εποχών, με την κωδική ονομασία «Τα παιδιά του ’83», που ταλανίζει εδώ και 25 χρόνια την Ελλάδα, έρχεται για μία ακόμη φορά στο προσκήνιο μετά την επερώτηση που κατέθεσε στις 9 Ιανουαρίου στη Βουλή ο βουλευτής του ΛΑΟΣ Σπυρίδων-Αδωνις Γεωργιάδης.

Ο κ. Γεωργιάδης απευθυνόμενους προς τους υπουργούς Παιδείας και Θρησκευμάτων Ευριπίδη Στυλιανίδη και Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης Δημήτρη Αβραμόπουλο ζήτησε εξηγήσεις από την ελληνική πολιτεία για το τι ακριβώς συμβαίνει με τα ερευνητικά προγράμματα που διεξάγονται στη χώρα μας για τα παιδιά του γεννήθηκαν τον Απρίλιο του 1983, για τα ερωτηματολόγια που καλούνται να συμπληρώσουν, αλλά και για τις εξετάσεις στις οποίες υποβάλλονται σε ιδιωτικά ιατρεία!

Την προσπάθεια που καταβάλλει ο βουλευτής προκειμένου να ριχτεί φως σε αυτή την υπόθεση υποστηρίζει με δηλώσεις του στην «Espresso» και ο συγγραφέας-ερευνητής Ιωάννης Φουράκης, ο άνθρωπος που από την πρώτη στιγμή ασχολήθηκε με «τα παιδιά του ’83» και που μέχρι και σήμερα προσπαθεί, όπως χαρακτηριστικά λέει, να τα «προστατεύσει» από τον «Ηρώδη».

 - Τι ακριβώς συμβαίνει με αυτά τα παιδιά, κ. Φουράκη;

Ολα ξεκίνησαν πριν από 25 χρόνια όταν μπήκε σε εφαρμογή το μεγαλύτερο πείραμα στην ιστορία της χώρα μας και όχι μόνο. Περίπου 11.000 παιδιά που γεννήθηκαν στην Ελλάδα τον Απρίλιο του 1983 παρακολουθούνται για ιατρικούς σκοπούς από την ενδομήτρια ζωή τους. Τα παιδιά αυτά διαθέτουν ξεχωριστές ικανότητες. Μιλάμε για παιδιά που ο δείκτης νοημοσύνης τους ξεπερνά κατά πολύ αυτόν που έχουν οι συνηθισμένοι άνθρωποι. Από αυτά τα χιλιάδες παιδιά, βρήκα τα 100 «καλύτερα» και τα μελέτησα. Οι ιδιαίτερες ικανότητες που έχουν οφείλονται στο γεγονός ότι όλα συνελήφθησαν από τις μητέρες τους τον Αύγουστο του 1982, στην περίοδο των κυνικών ταυμάτων.

Ο κ. Φουράκης εξηγεί πως εκείνη την εποχή παρατηρήθηκε ένα αστρολογικό φαινόμενο που λαμβάνει χώρα κάθε 343 χρόνια, με αποκλειστικό επίκεντρο των επιρροών κι επιδράσεών του τον ευρύτερο χώρο του Αιγαίου. «Οταν μιλάμε για κυνικά ταύματα εννοούμε ότι ο αστερισμός του Σειρίου πλησιάζει πάρα πολύ τη Γη και η επιρροή του εστιάζεται στον Αιγιακό χώρο, στο ευρύτερο Αιγαίο κι έχει αυξημένη ακτινοβολία και θερμότητα. Τότε συνέβησαν και άλλα γεγονότα, αστρικά σώματα ή αστρικό σώμα, μη εντοπισμένο μέσα στο ηλιακό μας σύστημα, πλησίασε πάρα πολύ τον πλανήτη μας και ειδικότερα το Αιγαίο. Το σώμα αυτό το οποίο ήταν είτε μετεωρίτης είτε κομήτης προκάλεσε την εκπομπή φωτοχυσιών που επηρέασαν το γενετικό σπέρμα! Οσα ζευγάρια συνευρέθηκαν ερωτικά εκείνη τη στιγμή στην ύπαιθρο, γέννησαν αυτά τα παιδιά».

Σύμφωνα με τον ίδιο, τα «προικισμένα» αυτά παιδιά έχουν την ικανότητα να βλέπουν πράγματα και γεγονότα προτού ακόμη συμβούν. «Μπορούν να προβλέψουν τα πάντα, είναι άριστοι μαθητές, αθλητές και γενικότερα τα καταφέρνουν με ό,τι καταπιάνονται. Παράλληλα, έχουν ισχυρές ηθικές αρχές. Αυτά τα παιδιά, όταν θα έρθει η στιγμή, θα παίξουν καθοριστικό ρόλο στις εξελίξεις της χώρας μας. Γι’ αυτό άλλωστε και είναι αρκετοί εκείνοι που προσπαθούν να τα εντοπίσουν. Είτε για να τα ελέγξουν είτε για να τα εξοντώσουν».



Όπως υποστηρίζει ο κ. Φουράκης, «τα συγκεκριμένα παιδιά χρειάζονται προστασία καθώς κινδυνεύουν από ανθρώπους -τύπου Ηρώδη- όπως είναι οι Αγγλοι και οι Εβραίοι. Διατρέχουν μεγάλο κίνδυνο, γι’ αυτό υπάρχει μια ισχυρή ομάδα τόσο εδώ όσο και στο εξωτερικό που συνεχώς τα προστατεύει» λέει και συνεχίζει: «Επειδή είμαι σε επαφή με αυτά τα παιδιά, είμαι σε θέση να γνωρίζω ότι σήμερα αρκετά από αυτά διαπρέπουν στον τομέα τους, ενώ κάποια άλλα τα έχουν... τρελάνει στη χορήγηση φαρμάκων και τις εξετάσεις».

«Υποπτος ο ρόλος των Σαϊεντολόγων»

Όπως μας αποκάλυψε ο κ. Ιωάννης Φουράκης, «τα ιδιαίτερα αυτά παιδιά από μικρή ηλικία υποβάλλονται σε διάφορες εξετάσεις και καλούνται να απαντήσουν σε διάφορα “ύποπτα” ερωτηματολόγια. Γι’ αυτά τα ερωτηματολόγια κατέθεσε και επερώτηση στη Βουλή ο κ. Γεωργιάδης καθώς πρέπει επιτέλους να δοθούν σαφείς απαντήσεις για το τι γίνεται» τόνισε ο συγγραφέας-ερευνητής και πρόσθεσε: «Απ’ ό,τι είμαι σε θέση να γνωρίζω, τα ερωτηματολόγια αυτά που φέρεται ότι έχουν σταλεί από την Ακαδημία Αθηνών και φέρουν τις υπογραφές ακαδημαϊκών κυκλοφορούν από διάφορες οργανώσεις όπως της σαϊεντολογίας. Οι οργανώσεις αυτές γνωρίζουν τις ιδιότητες των παιδιών και προσπαθούν να τα βάλουν στο χέρι, να τα έχουν υπό τον έλεγχό τους».


«Φύλακας-άγγελός τους η (ελληνική) ομάδα “Ε”»!

«Καθένα από “τα παιδιά του ’83” έχει και τον... φύλακα-άγγελό του» μας λέει ο κ. Ιωάννης Φουράκης. «Την ομάδα “Ε” που αποτελείται από Ελληνες πολίτες με υψηλό οικονομικό και πνευματικό επίπεδο» τονίζει με ιδιαίτερη έμφαση ο κ. Φουράκης. Αποστολή αυτής της ομάδας είναι η προστασία τους και η διασφάλιση των συμφερόντων του ελληνισμού από οποιαδήποτε απειλή. Μάλιστα, αρκετά έχουν ακουστεί κατά καιρούς και για τα παρακλάδια της ομάδας «Ε» που έχουν έδρα τη Ρωσία, τη Γιουγκοσλαβία και άλλες χώρες του εξωτερικού. Ως μέλη της εν λόγω ομάδας έχουν ακουστεί και αρκετά μεγάλα ονόματα από το χώρο της οικονομίας και της επιστήμης.




Νικολέτα Ράλλη: «Νιώθω κι εγώ την περίεργη δύναμη...»


Ένα από  τα χιλιάδες παιδιά που είχαν την «τύχη» να γεννηθούν τον Απρίλιο του 1983 είναι και η Νικολέτα Ράλλη, η φετινή βασίλισσα του πατρινού καρναβαλιού, εστεμμένη των καλλιστείων και ανερχόμενη ηθοποιός.

Γεννημένη στις 25 Απριλίου του 1983, στον Πλάτανο Αχαΐας, η πολυτάλαντη Νικολέτα δεν ξεχωρίζει μόνο για την ομορφιά της, αλλά και για το δυναμισμό της.

Η ίδια ανοίγοντας την καρδιά της στην «Espresso» αναφέρεται στην «περίεργη» δύναμη που την ωθεί στο να δοκιμάζει συνεχώς καινούργια πράγματα στη ζωή της, αλλά και για την τιμή που της έκανε ο δήμαρχος Πατρών να τη στέψει «βασίλισσα του πατρινού καρναβαλιού».

«“Τα παιδιά του ’83” είναι μεγάλη ιστορία. Δεν ξέρω αν εγώ έχω κάτι το ιδιαίτερο, αλλά επειδή έχω παρακολουθήσει όλα αυτά που κατά καιρούς λέγονται, πιστεύω ότι πολλά πράγματα -όπως για παράδειγμα τα τεστ- ισχύουν. Οι γύρω μου πάντως μου λένε ότι έχω πάρα πολύ δυνατό ένστικτο» εξομολογείται.

Όπως μάλιστα μας αποκαλύπτει η Νικολέτα όταν ήταν μικρή της συνέβαιναν διάφορα περίεργα πράγματα που όμως τότε δεν μπορούσε να μεταφράσει στο μυαλουδάκι της: «Ενα από αυτά που μου είχε κάνει ιδιαίτερη εντύπωση ήταν πως όταν ήμουν μικρή, παρ’ όλο που δεν είχε περάσει καν από το μυαλό μου να γίνω μοντέλο, καθόμουν στο σπίτι μου και ξαφνικά μου ερχόταν η εικόνα μιας βιτρίνας που είχε μέσα δύο στέμματα. Και τελικά κέρδισα δύο στέμματα στα καλλιστεία. Χωρίς να έχω καν στα πλάνα μου να πάω στα καλλιστεία. Μου ερχόταν όμως η εικόνα, ότι έτσι θα είναι το σπίτι μου, ότι θα έχει μέσα μια βιτρίνα με δύο στέμματα. Το σκέφτομαι και ειλικρινά δεν ξέρω τι να πω...»

Η ίδια δεν θέλησε να μιλήσει περισσότερο για το θέμα καθώς, όπως είπε, «πολλοί θα πιστέψουν ότι λέω τρέλες. Το όλο θέμα είναι μια τρέλα καθώς δεν μπορείς να δώσεις εξήγηση για το τι ακριβώς συμβαίνει».

Σε λίγο καιρό, η πανέμορφη μελαχρινή κοπέλα φορώντας το στέμμα της βασίλισσας θα ανέβει στο άρμα της και θα διασχίσει τους δρόμους της Πάτρας χαιρετώντας τους χιλιάδες καρναβαλιστές που αναμένεται να κατακλύσουν την πόλη.

«Με ιδιαίτερη χαρά αποδέχτηκα την πρόταση του δημάρχου Πάτρας, του κ. Φούρα, να γίνω βασίλισσα του πατρινού καρναβαλιού. Θα βάλω μάλιστα τα δυνατά μου ώστε να πάνε όλα καλά. Επειδή κατάγομαι από τον Πλάτανο Αχαΐας έχω βρεθεί πολλές φορές στη θέση του θεατή του καρναβαλιού, έχω συμμετάσχει σε πλήρωμα κι έχω διασκεδάσει πάρα πολύ. Αλλωστε, το καρναβάλι είναι μια μεγάλη γιορτή, για μικρούς και μεγάλους, με ένα στόχο: να γλεντήσουμε, να διασκεδάσουμε, να περάσουμε καλά. Και αυτό θα κάνουμε και φέτος» λέει η Νικολέτα για την οποία δεν θα είναι και η πρώτη φορά που θα στολίσει το κεφάλι της ένα στέμμα...

- Μίλησέ μας για τα παιδικά σου χρόνια...

Ημουν ζωηρό παιδάκι και δεν διάβαζα πολύ. Ωστόσο, όταν πήγαινα Γ’ Λυκείου στρώθηκα στο διάβασμα και πέρασα στο πανεπιστήμιο. Σπουδάζω ακόμη, είμαι φοιτήτρια Γεωλογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών. Το modelling δεν το είχα σκεφτεί ποτέ. Ηθελα όμως να γίνω ηθοποιός. Το 2005, έτσι ξαφνικά, αποφάσισα να πάρω μέρος στα καλλιστεία του ΑΝΤ1 και πήρα τον τίτλο της «αναπληρωματικής Miss Ελλάς». Μετά το ένα έφερε το άλλο. Εκπροσώπησα την Ελλάδα στο διεθνή διαγωνισμό «Miss Tourism International» και βγήκα πρώτη. Δούλεψα ως μοντέλο και ακόμη δουλεύω. Ωστόσο, με κέρδισε η τηλεόραση.

- Η τηλεόραση πώς προέκυψε στη ζωή σου;

Μου δόθηκε η ευκαιρία με τα «Σκερτσάκια», στον ΑΝΤ1. Εψαχναν για καινούργια πρόσωπα, τους άρεσε το χιούμορ μου και με πήρανε. Τα «Σκερτσάκια» ήταν τρελή εμπειρία, μοναδική. Ημουν πολύ τυχερή. Τώρα είμαι στα «Σφηνάκια» του Alpha με την ίδια ομάδα.

- Ελεύθερος χρόνος υπάρχει;

Πάντα βρίσκω ελεύθερο χρόνο και πάντα θα βρίσκω. Ξυπνάω νωρίς το πρωί, πηγαίνω στο γύρισμα, τρέχω όλη τη μέρα, αλλά το βράδυ χαλαρώνω. Ακούω μουσική, βλέπω ταινίες, είμαι τρελή με τις ταινίες και βλέπω αγαπημένους μου ανθρώπους, τους φίλους μου, τον καλό μου...

- Είσαι ερωτευμένη, Νικολέτα;

Δεν μιλάω ποτέ για τα προσωπικά μου. Είναι αυτό που λένε... μην το πεις ούτε του παπά. Πάντως, είμαι μια χαρά. Το μόνο που θέλω είναι να είμαι καλά, να έχω την υγειά μου, να ξεκινήσω σεμινάρια υποκριτικής και να συνεχίσω να ασχολούμαι με την τηλεόραση. Να κάνω πράγματα που με γεμίζουν, που αγαπώ...



ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου