Τετάρτη 30 Μαΐου 2012

Ανακαλύφθηκε η ημερομηνία που σταυρώθηκε ο Χριστός!


Ο Ιησούς πέθανε την Παρασκευή 3 Απριλίου το έτος 33 μ.Χ., γεγονός που ανακαλύφθηκε από έναν σεισμό!

Οι ερευνητές του International Geology Review, ισχυρίζονται ότι έλυσαν το επί σειράς ετών άλυτο μυστήριο για την επιστημονική κοινότητα, ανακάλυψαν την ακριβή ημερομηνία σταύρωσης του Χριστού. Το κλειδί για τη λύση του μυστηρίου;

Η μελέτη της σεισμικής δραστηριότητας γύρω από την Νεκρά Θάλασσα, 13 περίπου μίλια από την Ιερουσαλήμ. Όπως υποστηρίζουν οι επιστήμονες, η θεωρία τους βασίζεται στην περιγραφή του σεισμού που ακολούθησε το θάνατο του Ιησού, όπως τον περιγράφει ο Ματθαίος στο Ευαγγέλιό του (Κεφάλαιο 27).

Οι επιστήμονες μελέτησαν πετρώματα από παραθαλάσσια περιοχή της Νεκράς Θάλασσας, τα οποία «έδειξαν» ότι εκείνη την ημέρα η περιοχή, η οποία απέχει μόλις 13 χιλιόμετρα από την Ιερουσαλήμ, χτυπήθηκε από σεισμό μεγάλης έντασης.


ΠΗΓΗ

2 σχόλια:

  1. ΘΥΣΙΑΣΕ, ΚΑΝΕ ΠΕΡΙΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΝΗΣΤΕΨΕ


    20 Φεβρουαρίου 1988


    - Η Αγάπη είναι κοντά σου. Κόρη, συνάντησέ Με στην αρχή των δοκιμασιών Μου, η ώρα Μου πλησιάζει. Ζητώ από σένα μια θυσία: κάνε περισυλλογή και νήστεψε. Βασούλα, μάθε από τη Φ., οι τρόποι της Μού είναι ευχάριστοι. Μάθε να τιμάς τις δοκιμασίες Μου, ύστερα έλα και ατένισε το Σωτήρα σου πάνω στο Σταυρό. Ικανοποίησέ Με με την περισυλλογή, τη νηστεία. Ζήσε μέσα στις Πληγές Μου. Φανέρωσε σε όλους το χρόνο του Πάθους Μου, φανέρωσέ τους τη σωστή ώρα της Σταύρωσής Μου, ας γίνει ειρήνη μεταξύ σας.

    O Κύριος πέρυσι μου έδωσε τη σωστή ημερομηνία: όπως την ακολουθούν οι Oρθόδοξοι με το ορθόδοξο ημερολόγιο.

    ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ, ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΣΟΥ


    http://www.tlig.org/el/messages/556/


    Ευλογημένα έθνη, ευλογημένε λαέ, ευλογημένη δημιουργία! Γιατί αντιστέκεστε στην Αγάπη Μου και πλανηθήκατε για να γίνετε εύκολη λεία στο Σατανά, αφού αφεθήκατε να επικαλεσθείτε το Όνομα Μου μάταια; Το πνεύμα που έχετε μέσα σας είναι ένα πνεύμα ανταρσίας, που σας κατευθύνει όλους στο να ζείτε μια αισθησιακή ζωή, μια άσκοπη ζωή, μια άθεη ζωή, και να ανταλλάσσετε την αγιότητα με τη διαστροφή. Ω γενεά! Πού είναι το Σημείο ανάμεσα σε Μένα και σε σένα; Τι το έκανες; Πού είναι η πίστη σου σε Μένα; Πώς αφεθήκατε να φτάσετε στο σημείο να Με εγκαταλείψετε;

    Δεν ακούσατε ποτέ ότι όσο πιο κοντά Μου έρχεστε, τόσο πιο κοντά σας θα έρθω; Κρατήστε τα μάτια σας καρφωμένα πάνω Μου χωρίς να κοιτάτε ούτε αριστερά ούτε δεξιά, για να πω μια μέρα:
    11 Ιανουαρίου, 2015 13:43
    Ανώνυμος είπε...

    ΣΕ ΡΩΤΩ ΛΟΙΠΟΝ ΕΣΕΝΑ, ΑΔΕΛΦΕ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ:
    http://www.tlig.org/el/messages/1102/

    Ωστόσο, ακόμη κι αυτοί που λένε πως Με λατρεύουν, και αποκαλούν τους εαυτούς τους Βυζαντινούς, στερήθηκαν πρόθυμα την ευκαιρία να βρεθούν μέσα στην παλάμη του Χεριού Μου και να Με αναγνωρίσουν. Απέρριψαν κατάφωρα την ευλογία Μου και τη χάρη Μου… Ισχυρίζονται πως γνωρίζουν τα πάντα αλλά δεν ξέρουν τίποτε...

    +++ Σε ρωτώ λοιπόν εσένα1, αδελφέ της Ανατολικής Εκκλησίας:

    Μπορώ Εγώ, σαν Θεός, να ξεδιπλώσω στον άνθρωπο τα Μυστήριά Μου, αν είναι θέλημά Μου.

    Μπορεί ο Θεός, στους καιρούς σας να φανερώσει τον εαυτό Του στον άνθρωπο μέσα από μια αχτίδα θεϊκού Φωτός, και ο άνθρωπος να το αντιληφθεί με τη χάρη;

    - Θεωρείς την Ορθοδοξία ως την αληθινή θρησκεία, αλλά απέρριψε ποτέ η Ορθοδοξία την πιθανότητα να δοθεί στον άνθρωπο θεϊκή διδαχή με το Φως του Αγίου Πνεύματος;

    -Πες μου, φίλε Μου, ποιο είναι το αποκορύφωμα της μυστικής ζωής, στην οποία αναφέρεσαι; Δεν είναι η στενή και προσωπική συνάντηση με Μένα, τον Χριστό;

    - Μπορεί ο άνθρωπος να συλλάβει μόνος του τη Γνώση2 Μου; Όχι, και βέβαια όχι. Η Γνώση Μου γίνεται αντιληπτή μόνο με το φως του Σταυρού, που κάνει όλα όσα είναι αόρατα για το ανθρώπινο μάτι, ορατά, και φωτεινά. Μόνο με το Μάτι του Εργαλείου της σωτηρίας σας μπορεί κανείς να δει όλες τις πλευρές Του.


    IC

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΝΟΙΞΕ ΕΝΑΝ ΠΛΑΤΥ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ, ΦΙΛΗ ΜΟΥ

    16 Απριλίου, 1993 - Μεγάλη Παρασκευή Ορθοδόξων

    http://www.tlig.org/el/messages/790/

    - Κύριε, πολλοί καταδικάζουν την προφητεία - κι εγώ το καταλαβαίνω - αφού υπάρχουν πολλοί ψευδοπροφήτες.

    - Άνθρωποι ολιγόπιστοι! Πώς δεν μπορέσατε να καταλάβετε αυτά που σας δίδαξα; Είπα ότι στους έσχατους καιρούς θα εμφανιστούν πολλοί ψευδοπροφήτες και θα πρέπει να φυλάγεστε απ' αυτούς, αλλά δεν είπα ότι θα μπορείτε να τους διακρίνετε από τους καρπούς τους; Γιατί ελάχιστοι ακολουθούν τις οδηγίες Μου;

    Είμαι ο Χριστός και σε στέλνω ακριβώς γι' αυτό το λόγο στα έθνη για να διακηρύξεις ότι ο Λόγος Μου είναι ζωντανός! Στάσου λοιπόν σταθερή και μην αμφιταλαντεύεσαι ή φοβάσαι, είμαι η Ασπίδα σου. Ναι, Βασούλα Μου, σου έχω δώσει το προνόμιο όχι μόνο να είσαι μαζί Μου μ' αυτό τον ιδιαίτερο τρόπο, αλλά και να υποφέρεις για Μένα. Μην αμφιβάλλεις ωστόσο ποτέ ότι είμαι ικανός από μόνος Μου να ολοκληρώσω τούτο το Έργο. Είμαι Αυτάρκης, αλλά σε διάλεξα για να σε τελειοποιήσω. Σου το λέω, ο αγώνας σου δεν τέλειωσε ακόμη. Μπορώ κιόλας να σε βεβαιώσω ότι θα τον τελειώσω μαζί σου. Πήγαινε στα έθνη και διακήρυξε ότι ο Νόμος Μου είναι ζωντανός και ότι θέλω να τον γράψω πάνω στην καρδιά τους, χαίρε λοιπόν!

    Χαίρε κι ευτύχησε γιατί το Έλεός Μου είναι ασύγκριτο. Ευτύχησε γιατί οι δύο Μας Καρδιές, σαν δυο ελαιόδεντρα, βρίσκονται ανάμεσά σας για να αποκαταστήσουν την υγεία σας και να γιατρέψουν τις πληγές σας! Χαίρε κι ευτύχησε γιατί οι δύο Καρδιές Μας σαν δυο λυχνάρια οδηγούν τα βήματά σας στον Ουρανό όπου ανήκετε. Με τι μπορείτε να παρομοιάσετε το Έλεός Μου; Κι εσύ που σε ανέθρεψα και σε ανύψωσα στο Φως Μου, κράτα γερά πάνω Μου. παρακολουθώ κάθε ενέργεια από τον Ουρανό, και ξέρω ότι οι πιο εντυπωσιακές πληγές που θα δεχθώ, θα είναι στο σπίτι των καλύτερων φίλων Μου. Θ' αναγκαστώ να πιω από το Ποτήρι της διαίρεσης σας, της ασυμφιλίωτης καρδιάς σας και της αποστασίας σας... Ο φθόνος και η απάτη σκοτώνουν τους αθώους. Όχι, παιδί Μου, μην περιμένεις ευχαριστίες ή ευσπλαχνία από τον κόσμο, αλλ' ούτε κι Εγώ δέχθηκα τίποτε απ' αυτά τα δύο στο δρόμο του Γολγοθά. Διαβεβαιώνω τη μικρή σου καρδιά: για χάρη της Αγάπη Μου, θα αυξήσω τα Καλέσματά Μου και δεν θα τα μειώσω. Θα υπερισχύσω κάθε στόματος που συκοφαντεί, γιατί είμαι Κύριος. Επομένως να χαίρεσαι, γιατί με τις πληγές που σου προκαλούν οι φίλοι Μου,
    θα επαναφέρω πολλούς σε Μένα,
    θα αφήσω τους τυφλούς να δουν και τους παράλυτους να περπατήσουν πάλι ένας μεγάλος αριθμός από σας θα επιστρέψει σε Μένα. Σταμάτα λοιπόν να κλαις και στέγνωσε τα μάτια σου... Βασούλα Μου, έλα... Εγώ θα σκουπίσω τα δάκρυα σου... 2 Σύντομα η γη θα τρέμει και θα σειστεί και α! πολλοί θα περιπλανώνται ακόμη στην έρημο... Έλα και στηρίξου πάνω Μου και εμπιστεύσου Με. Προσευχήσου γιατί χαίρομαι όταν θυμάσαι την Παρουσία Μου. Σε αγαπώ βαθιά και αμέτρητα.
    Θα είμαι πάντα μαζί σου.

    ΦΥΛΑΞΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΨΕΥΔΟΠΡΟΦΗΤΕΣ

    20 Ιανουαρίου 1992

    ΑπάντησηΔιαγραφή